لیست قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل + بروزرسانی سال 1401

تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور است. این موضوع باعث می شود که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه ویژگی هایی دارید و چطور کار می کند؟

اگر قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پرسرعت دارید پیشنهاد تیم ما را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود می تواند 100عدد لیوان در دقیقه تولید نماید و برای تولید لیوان سایز بزرگ بسیار عالی است و شامل سایز بین 6.5 الی 32 اونس می شود. البته که این دستگاه توانایی تولی مدل های متنوعی از لیوان های کاغذی را دارد.

مشخصات کلی دستگاه تولید لیوان کاغذی مدل 2023

  • جدیدترین مدل دستگاه روز دنیا مدل 2023
  • ساخت کشور چین
  • سرعت تولید  100 عدد در دقیقه
  • برق مصرفی تک فاز
  • ابعاد دستگاه 2 *1 *1 متر
  • وزن 1800 کیلوگرم
  • سایز لیوان تولیدی :90 الی 360 سی سی
  • روش دوخت : هیتر
  • فضای مورد نیاز : 30 متر مربع
  • قابلیت تولید در سه شیفت کاری (24 ساعته)
  • دارای 12 ماه گارانتی تعویض و تعمیر قطعات
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • همراه با آموزش و نصب رایگان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست
خرید اقساطی دستگاه تولید لیوان کاغذی
فروش اقساطی دستگاه لیوان کاغذی
طرح اشتغال زایی

دریافت مشاوره حضوری رایگان

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توانید بصورت حضوری

آدرس دفتر مرکزی: تهران، جردن، خ پدیدار، پلاک 30، طبقه 3

ایران کاپ معتبرترین وارد کننده دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران

سود تولید لیوان کاغذی

  1. تمام دستگاه امکان این را دارند که هرروز 30 هزار تعداد لیوان تولید کنند و 12 ساعت هم کار کنند
  2. و تقریبا حدود 50 هزار تعداد با 24 ساعتی کار را هم دارند
  3. این دستگاه ها تماما خودکار هستند و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند .در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد
  4. اگر به طور میانی روزانه 30 هزار تعداد لیوان ایجاد کنید. روزمره 1  هزارهزار و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین

ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه ، برق را هم در نظر بگیرید. که هزینه های  اجاره بر زمینه جایگاه  متفاوت می باشند.

مواد اولیه تولید لیوان کاغذی

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی و کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد. که این مواد اولیه  در کشورمان ایران  توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی با هویت های زیر انجام می دهند.

پارس پک

راشا

رویال

و…

این کاغذ های تولید شده  در سایزها و ابعاد های گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند و بعد از آن  مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند .که این کار معمولا استروک گفته می شود.

  • مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی می باشد که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشند
  • جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان ، شرکت ، رستوران ، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند می توانید با کارگاه های (کارخانه ها) زیر هماهنگ شوید
  • این استروک لیوان کاغذی که در تعداد پالت 106 هزاری به فروش می روند
  • قیمت های هر استروک با توجه به اندازه لیوان کاغذی متنوع هستند
  • در صورت قصد خرید و اطلاع از قیمت استروک حتما توسط کارگاه های فوق (کارخانه ) در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دریافت مشاوره حضوری رایگان

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توانید بصورت حضوری

آدرس دفتر مرکزی: تهران، جردن، خ پدیدار، پلاک 30، طبقه 3

اعتماد مشتریان ما

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون در اردبیل

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون به تهران

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون  به اصفهان

دستگاه  ارسالی به مشتری عزیزمون  به کاشان

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون  به مشهد

دستگاه تولید کاغذی مدل تی ال 110 ارسالی به مشتری عزیزمون آقای زندیان در استان چهار محال و بختیاری

تحویل و نصب دستگاه مشتری عزیزمون در تبریز

تحویل و نصب و آموزش دستگاه مشتری عزیزمون در ممقان

دستگاه Tl-150 ارسالی به مشتری عزیزمون در اراک

نصب و راه اندازی دستگاه اکبند ایرانی در تهران

نصب و راه اندازی دستگاه به مشتری عزیزمون در کرمانشاه

نصب و راه اندازی دستگاه در ارومیه

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون در تبریز

نصب و راه اندازی دستگاه در کرج

نصب و راه اندازی دستگاه به مشتری عزیزمون در کرمانشاه

لیست قیمت دستگاه های تولید لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اتوماتیک ویکتوری

قیمت : 320 میلیون

دستگاه تولی لیوان کاغذی پر قدرت و تمام اتوماتیک تی ال 150

قیمت : 340 میلیون

دستگاه پر قدرت و تمام اتوماتیک TL 110

قیمت : 320 میلیون
قیمت : 300 میلیون

دستگاه تولید لیوان کاغذی پر قدرت وتمام اتوماتیک ایران کاپ

قیمت : 360 میلیون

دریافت مشاوره حضوری رایگان

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توانید بصورت حضوری

آدرس دفتر مرکزی: تهران، جردن، خ پدیدار، پلاک 30، طبقه 3

بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

 وزن بالای دستگاه نشان از محکم بودن آن است و از سیستم خورشیدی در دستگاه استفاده شده است که به نوبه خود بهترین و به روز ترین مارک را پوشش می دهد. بررسی ها مشخص کرده است که این دستگاه از نظر سبک اجرایی بی نظیر است و توانسته ساختاری مشخص داشته باشد. ابعاد دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر بزرگتر است و خبر خوب اینکه هدایت لیوان ها در این دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و این یعنی یک تیر و چند نشان!

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته دابل و سینگل هستند. معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل است.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلفی نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. مثلاً ظرفیت لیوان ها به صورت 4،5،6،7، الی 32 تقسیم بندی می شود و این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 خواهد بود. برای تولید لیوان کاغذی می بایست دستگاه خوبی وجود داشته باشد.

دستگاه تولید لیوان کاغذی

استفاده از لیوان های کاغذی در بسیاری از ادارات و سازمان ها دیده می شود. وقتی بهترین دستگاه لیوان کاغذی را خریداری کنید حداقل 50 عدد لیوان در هر دقیقه تولید می شود. شما می توانید سرت تولید را تنظیم نمایید.

تهیه و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی بر اساس کیفیت و سرعت در نظر گرفته می شود. اولین چیزی که در خرید این محصول باید به آن دقت کنید ضمانت کالا است! بله دستگاهی که می خرید باید از نظر ضمانت در وضعیت کاملاً قابل قبولی وجود داشته باشد در غیر این صورت اگر قطعه ای خراب باشد و یا عملکرد درستی نداشته باشد، عملاً پول خود را از دست داده اید.

حال راهنمای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی را با هم بررسی می کنیم:

  • ابعاد دستگاه: اگر کارگاه شما کوچک است و یا قصد تولید لیوان کاغذی در منزل دارید باید به ابعاد دستگاه دقت کنید. این دستگاه ها معمولاً از نظر ابعاد با هم فرق می کنند، برخی بزرگتر هستند که از نظر موتوری نیز قوی تر اجرا می شوند و برای کارگاه های بزرگ استفاده می شود از سوی دیگر برخی ابعاد کوچک تری دارند که برای کار در منزل بسیار عالی طراحی شده اند. دقت کنید که تولید لیوان کاغذی معمولاً در این زمینه شاخص گذاری های مخصوصی دارد. یک موضوع بسیار مهم اینکه اگر ابعاد بزرگ را انتخاب کنید در یک محیط کوچک نمی توانید از آن استفاده درستی داشته باشید.
  • وزن دستگاه: نکته دیگر مربوط به وزن دستگاه است. گاه محیط کار شما به صورتی است که نیاز به جابجایی دستگاه دارید یعنی دستگاه باید در طول هفته از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل شود در این زمینه باید به وزن دستگاه دقت کنید. دستگاه های بزرگ با ابعاد زیاد معمولاً در حمل و نقل دچار مشکل می شوند.
  • موتور دستگاه: مهمترین بخش در خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی، موتور اجرا شده در آن است. برخی از موتورها به صورت دو بخشی کار می کنند و پره های اجرایی برای چرخش در آنها به صورت نوبتی فعال می شود و خاصیت سوئیچینگ دارد. دقت کنید که مواردی که نوع موتور، برند و ساختار اجرایی موتور روی کیفیت کار اثر می گذارد.
  • تعداد تولید در دقیقه: اگر فکر می کنید که قرار است کار خود را گسترش دهید باید به تعداد تولید در دقیقه دقت داشته باشید. در هر صورت تعداد لیوان هایی که در دقیقه تولید می شود بسیار مهم است.
  • تنظیمات دستگاه: بهتر است دستگاهی خریداری کنید که تنظیمات مخصوصی داشته باشد البته که ساختار دستگاه تولید لیوان کاغذی به صورتی است که به واسطه آن می توانید تنظیمات لازم در مورد سرعت و شرایط را داشته باشید.

نمونه دستگاه لیوان کاغذی

فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی

در مورد فروش دستگاه لیوان کاغذی شرایط متفاوتی مطرح است اما پیشنهاد ما به شما این است که روش اینترنتی را انتخاب کنید. در روش اینترنتی شما درگیر هزینه واسطه نیستید، یعنی محصول با کیفیت بالا و بهترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید بهترین شرایط را مدنظر قرار دهید. ما در طرح فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی یک سری شرایط جالب در نظر گرفته ایم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. از یاد نبرید که با خرید اینترنتی شما می توانید اطلاعات لازم در مورد سازنده و برند و کیفیت دستگاه را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. لیوان کاغذی از نظر سبک و مدل بندی متفاوت است و البته که دستگاه های متنوعی نیز در این راستا دیده می شود.

در خرید اینترنتی وارد سایت می شوید و اطلاعات مربوط هر یک از دستگاه های تولید لیوان کاغذی را مشاهده می کنید، در صورتی که اطلاعات لازم برای شما کافی باشد می توانید ثبت سفارش کنید در غیر این صورت با تیم ما ارتباط می گیرید و سوالات خود را می پرسید.

یکی از سوالاتی که بارها پرسیده می شود اینکه در خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی باید حتماً برند خارجی انتخاب شود؟ برندهای مختلفی در مورد دستگاه تولید لیوان کاغذی وجود دارد اما برندهای چینی بیشترین طرفدار را دارند چون در این زمینه تمرکز بالایی در نظر می گیرند و امتحان خود را پس داده اند. دقت کنید که سازنده معمولاً تاثیری روی کیفیت ندارد بلکه ابزارها و مواد اولیه تولید شده از موضوعاتی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

در تولید دستگاه تولید لیوان کاغذی معمولاً بسیاری از قطعات خارجی هستند چون قطعات مورد نیاز در ایران تولید نمی شود در این زمینه بهتر است دقت کنید.

ما طرح فروش فصلی در مورد این دستگاه ها راه اندازی کرده ایم تا بتوانید تخفیف لازم را دریافت کنید. به هر صورت موقعیت اجرایی در مورد این دستگاه ها بسیار قابل قبول است و تضمین کیفیت برای شما مدنظر خواهد بود.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی

در مورد قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی دو موضوع مهم وجود دارد:

موضوع اول: اینکه شما دستگاه تولید لیوان کاغذی دست دوم می خواهید یا دستگاه های نو برای شما مناسب هستند؟ دقت کنید که قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف دست دوم معمولاً ارزانتر از نوع جدید و صفر است اما باید بدانید که معمولاً کیفیت این دستگاه ها چنگی به دل نمی زند. یعنی قطعاتی در دستگاه خراب است و یا در تولید مشکلاتی ایجاد می شود. البته این موضوع عمومیت ندارد یعنی نمی توان گفت که همه دستگاه هایی که در زمینه تولید لیوان کاغذی هستند و دسته دوم به خرید و فروش می رسند خراب و مشکل دارند.

خرید دستگاه لیوان کاغذی

موضوع دوم: نوع قطعات و جنس بدنه مهمترین عامل قیمت گذاری دستگاه های تولید لیوان کاغذی است. دقت کنید که جنس بدنه معمولاً یک موضوع پر اهمیت است. یعنی اگر نیاز به استفاده از دستگاه لیوان کاغذی در یک محیط بسته و مرطوب باشد جنسی که برای بدنه در نظر گرفته می شود باید ضد زنگ باشد این موضوع را جدی بگیرید و سعی کنید در مورد آن تحقیق لازم را داشته باشید. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی معمولاً بر اساس سبک و مدلی که دارید مشخص می شود. برخی از دستگاه ها گران قیمت هستند و برخی نیز از نظر کاربرد شرایط خاص خود را دارند.

در مورد جدیدترین قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید با تیم فروش ما ارتباط بگیرید تا به سوالات شما مبنی بر قیمت این محصولات پاسخ داده شود. دقت کنید که مدل طراحی این دستگاه بسیار مهم است یعنی طراحی باید به صورتی باشد که کار به دستگاه خستگی زیاد به همراه نداشته باشد.

فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی

میزان مصرف برق دستگاه از دیگر مواردی است که روی قیمت اثر می گذارد. میزان مصرف برق دستگاه باید با موقعیت اجرایی آن سازگار باشد. دقت کنید که مصرف بیش از حد برق سبب افزایش هزینه ها می شود.

اتصالات پایه ای دستگاه نیز روی قیمت تاثیر می گذارد یعنی باید دقیقاً از محصولی استفاده شود که از نظر کاربرد شرایط خوبی دارد. برخی از دستگاه ها هستند که اتصالات پایه ای چند بخشی دارند اما پایه های آنها متحرک هستند و این موضوع روی قیمت تاثیر می گذارد پس باید به این موضوع دقت کنید. البته که قیمت این محصولات بر اساس سبک مشخصی که دارد متفاوت است و برخی گرانتر هستند.

دریافت مشاوره حضوری رایگان

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توانید بصورت حضوری

آدرس دفتر مرکزی: تهران، جردن، خ پدیدار، پلاک 30، طبقه 3

جدیدترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

در جدیدترین سبک از دستگاه تولید لیوان کاغذی از روال جالبی استفاده شده است. مثلاً اینکه در داخل دستگاه آپشنی طراحی شده است که سبب می شود لیوان های خراب و یا لیوان هایی که طراحی ظاهری نامناسبی دارند شناسایی شده و جداسازی شوند. این تکنولوژی باعث می شود که دستگاه کاربرد دقیق و صحیح خود را داشته باشد و به واسطه آن هر نوع اشتباه در تولید به حداقل برسد. بررسی ها اینطور مشخص می کند که دستگاه هایی که از نظر تولید به دو بخش تقسیم می شوند معمولاً چنین مکانیزمی دارند.

موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها است به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار صورت می گیرد و نیاز به دخالت دست نخواهد بود. سیستم های جدیدی که برای این دستگاه ها اجرا شده است سبب می شود که میزان فعالیت آن حرفه ای تر صورت بگیرد.

فیلم دستگاه تولید لیوان کاغذی

شما با مشاهده فیلم دستگاه تولید لیوان کاغذی به سادگی متوجه میشوید که مراحل تولید به چه صورت است. تمام اجزای دستگاه در فیلم مشخص شده است. جنس بدنه، کیفیت، ابعاد و تنظیمات سرعت همگی تست شده است تا خرید برای شما آسانتر شود. موضوعی که در مورد دستگاه های تولید لیوان کاغذی باید دقت شود نوع دوخت بدنه لیوان است که در فیلم همه مدل های دوخت به درستی نمایش داده شده است. برخی از دستگاه ها از نوع حرارتی هستند و برخی نیز از تکنولوژی اولتراسونیک پیروی می کنند. بررسی ها اینطور مشخص می شود که دستگاه های تولید لیوان کاغذی از نظر کاربرد بسیار دقیق هستند، برخی از مدل ها به شکلی طراحی شده اند که می توان از آنها استفاده روتین و متوالی داشت و نیازی به خاموش کردن در پس از مدت مشخصی نیست.

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید می توانید همه مدل از این دستگاه را بررسی کنید و گزینه مناسب را خریداری کنید. مثلاً دستگاه TL-150A یکی از مدل های مشهور است که ساختار اجرایی خاصی دارد. در این دستگاه از کاغذهای یک رو استفاده می شود و قیمت مناسب تری خواهد داشت. از سوی دیگر روش دوخت برای این محصول به صورت هیتر است و وزن دستگاه نیز 1600 کیلوگرم ارزیابی شده است که برای منزل و محیط های کوچک گزینه خوبی محسوب می شود. البته که این مدل از دستگاه ها توان مصرفی خوبی دارند و از نظر سطح کیفیت نیز تضمین شده اند. سایز لیوان های تولیدی برای این محصول بین 3-12 انس ارزیابی شده است.

شما می توانید شرایط خرید اینترنتی با قیمت مناسب را برای خود فراهم سازید و در بهترین شرایط از آن استفاده کنید. دقت و عملکرد صحیح برای دستگاه بسیار مهم است که ما تضمین کننده عملکرد محصولات مان هستیم. دقت کنید که رویکرد اجرایی برای این محصولات بر اساس نوع کیفیت بررسی می شود و در صورتی که بهترین دستگاه لیوان کاغذی را بخواهید در اختیار شما قرار می گیرد. در خرید اینترنتی درگیر واسطه نیستید و هزینه ها برای شما به بهترین نحو صورت می گیرد و درگیر هزینه اضافی نخواهید بود.

دستگاه تولید لیوان کاغذی دست دوم

معایب دستگاه لیوان کاغذی

از خوبی ها گفتیم اما شاید نیاز باشد در مورد مشکلاتی که دستگاه تولید لیوان کاغذی ایجاد می کند هم صحبت کنیم. اولین موضوعی که جای بررسی دارد اینکه این دستگاه ها نیاز به یک الی دو اپراتور دارند یعنی باید یک نفر مسئولیت برداشت لیوان های آماده و ورود کاغذها را بر عهده بگیرد در صورتی که انتظار می رفت دستگاه بتواند صفر تا صد داستان را خود در پیش بگیرد.

مورد بعدی مصرف برق دستگاه است یعنی نیاز به اجرای این دستگاه در منطقه ای است که از نظر برق در شرایط خوبی باشد در غیر این صورت احتمال عدم کاربرد مناسب برای دستگاه دیده می شود. یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید اینکه گاه تنظیمات دستگاه بهم می خورد و نیاز به تنظیم دقیق آن است.

در مورد قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی نیز برخی از افراد معتقد هستند که این دستگاه گران است و شاید سودآوری کافی نداشته باشد، در مورد قیمت بالای دستگاه معمولاً باید گفت که اگر بتوانید بازار فروش را به دست بگیرید سود خوبی می کنید اما اگر در فروش محصولات خود دچار مشکل باشید معمولاً به مشکل بر می خورید. کار کردن با دستگاه بسیار آسان است و نیاز به تجربه بالایی ندارد پس شما می توانید به سادگی آن را دنبال کنید و کسب و کار خوبی داشته باشید.

نمونه کاغذ دستگاه تولید لیوان کاغذی

بهترین مارک دستگاه تولید لیوان کاغذی

در این بخش قصد داریم در مورد برندهای مختلفی از دستگاه تولید لیوان کاغذی صحبت کنیم تا بدانید که این دستگاه ها از نظر مشخصات چقدر با هم فرق دارند.

  • دستگاه تولید لیوان کاغذی مدل TL-12/22
    این دستگاه مشخصات فنی خاص خود را دارد مثلاً برای تولید انواع لیوانی های چای و بستنی و شربت استفاده می شود و سایز آن 6-16 و یا 16-20 اونس ارزیابی شده است. به طور کلی سرعت تولید برای این لیوان ها بین 90 الی 100 عدد در دقیقه اعلام شده که رقم قابل قبولی است. برق مصرفی برای این دستگاه بین 220 الی 380 ولت سنجیده شده است و شامل 10 کیلووات توان مصرفی است. دستگاهی که خریداری می کنید می تواند از کاغذ های یک رو و دو رو ساپورت نماید. وزن دستگاه 3 هزار کیلوگرم است.
  • دستگاه تولید لیوان کاغذی TL:12/22
    این دستگاه یک انتخاب کامل و جامع خواهد بود به طوری که با دستگاه های کره ای برابری می کند. دسته بندی دستگاه به صورتی است که سبب اجرای چندین بخش شده و کمک می کند که بسته بندی لیوان به طور دقیق صورت بگیرد. در دستگاه چندین بخش چکر استفاده شده است که لیوان های خراب را شناسایی می کند و از سیستم خارج می سازد بنابراین این دستگاه بهترین گزینه ای است که می توانید خریداری کنید. می دانیم که سرعت دستگاه از فاکتورهای مهم در خرید محسوب می شود و خوشبختانه سرعت اجرایی برای این برند بسیار عالی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کنید.

 

 

دریافت مشاوره حضوری رایگان

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توانید بصورت حضوری

آدرس دفتر مرکزی: تهران، جردن، خ پدیدار، پلاک 30، طبقه 3

دستگاه کوچک تولید لیوان یکبار مصرف

سوالات متداول

  • مشاوره قبل از خرید به چه صورت است؟ اگر می خواهید دستگاه تولید لیوان کاغذی خریداری کنید می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان همین الان تماس بگیرید تا بهترین دستگاه را به شما معرفی کنند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش به چه صورت است؟ کلیه دستگاه های تولید لیوان کاغذی نو و کارکرده توسط شرکت ما ضمانت شده و این شرکت خدمات پس از فروش آنها را تضمین می کند.
سؤالی دارید بپرسید؟

88 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر قیمت دستگاه ها بستگی به برندی که دارن قیمتاشون فرق داره

  1. سلام.
    من نیاز به یک دستگاه تولید دارم که در کشور عراق استفاده کنم که هم از لحاظ قیمت و تولید مناسب و مواد اولیه مناسب باشد.
    لطفاً راهنمایی بفرمائید‌

  2. سلام ايا در. ايران سازنده ليوان كاغذي داريم اطفا معرفي فرماييد با سپاس

  3. سلام و خسته نباشید
    جسارتا شما ذکر کردید کار کرده 230,000,000
    قبلشم گفتید به ریال که میشه 23,000,000 تومان
    یعنی با سرمایه زیر صد تومن میشه دستگاهی تهیه کرد حتی دست دوم؟؟؟
    لطفا پاسخ بدید

      1. سلام خسته نباشید قیمت دستگاه که همه جوره (کوچیک تا بزرگ)لیوان بزنه چنده؟
        برای کار کافه؟

        1. سلام
          همه دستگاه های قابلیت تولید همه سایز ها رو دارند ولی نه بصورت همزمان و نیاز به تعویض قالب داره

  4. سلام وقت بخیر
    اقساط دارید ؟
    شرایط اقساط؟
    آیا اقساطع بانکی دارید ؟

    1. سلام وقتتون بخیر قیمتا بستگی به برندی که دارن قیمتاشون متفاوت از 290تا400میلیون

    1. سلام وقتتون بخیر قیمتا از290تا360میلیون هست بستگی به برندی که دارن قیمت فرق میکنه

  5. سلام می‌خواستم ببينم ارزان‌ترین دستگاه لیوان کاغذی تون قيمتش چقدره؟

  6. سلام،لطفا مدل جدیدترین دستگاه تولید لیوان کاغذی را بفرمایید؟ ضمنا تعداد تولید در دقیقه ؟ قیمت ؟ و آدرس کارخانه جهت بازدید

    1. سلام توضیحات توی سایت موجود هست برای مشا وره بهتر با شماره 09398608832 تماس بگیرین

  7. سلام من قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی را دارم تازه میخام شروع کنم ممکنه راهنمایی کنید

    1. سلام وقتتون بخیر برای راهنمای بهتر با شماره 09398608832 تماس بگیرین

  8. سلام‌وقت بخیر آیا محصول تولید شده رو شما از ما میخرید با تشکر؟

    1. سلام وقتتون بخیر ما مشاور فروش داریم و تا جای امکان براتون مشتری فراهم میکنیم

  9. سلام وقت بخیر،برای کار کردن در منزل با این دستگاه
    صدای دستگاه آزار دهنده نیست؟

  10. سلام خسته نباشید شرایط قسطی چراندارید خوب شرایط بزارید منم می‌خوام براشهرستان هم می‌فرستید دستگاه ها را

    1. سلام
      با توجه به افزایش قیمت دلار و افزایش روز به روز قیمت دستگاه ها امکان فروشی اقساطی یا شرایطی نداریم.
      با تشکر از تماس شما با شرکت ایران کاپ

  11. سلام.بخشید بنده میخوام یه خط تولید کوچیک راه بندازم برا تولید لیوان کاغذی.میخواستم راهنمایی کنید برای خرید دستگاه چقد باید هزینه کنم

    1. سلام وقتتون بخیر برای راهنمای بیشتر با شماره 09398608832تماس بگیرین

  12. سلام وقت بخیر
    آیا شرکت بعد از خرید دستگاه که ازشون داشته باشیم محصولات تولیدی رو خرید
    داره یا نه ؟

    1. سلام وقتتون بخیر ما مشاور فروش داریم و تا جای امکان براتون مشتری فراهم میکنیم

  13. دستگاه رو خریدیم فروش جنس رو چیکار کنیم؟ مواد اولیه تولید لیوان چه قیمته ؟ آیا میشه تو این بازار رقابتی فروخت؟

    1. سلام وقتتون بخیر ما مشاوره فروشرایگان داریم میتونین با شماره های توی سایت تماس بگیرین

  14. سلام خسته نباشید .
    بی زحمت شرکت شما بعد اینکه لیوان کاغذی رو تولید کردیم خریداری هم میکند؟یا باید خودمون بازاریابی کنیم؟

    1. سلام وقتتون بخیر ما مشاور فروش داریم و تا جای امکان براتون مشتری فراهم میکنیم

  15. سلام خسته نباشید
    بی زحمت میشه توضیح بدید قیمت لیوان کاغذی برا تولید کننده نهایتا چقدر درمیاد و شرکت شما چقدر سود در نظر برا هرلیوان بعدشم لیوانی ک تولید میشه شرکتتون خریداری میکنه یا باید تولید کننده بازار یابی کنه؟

    1. سلام وقتتون بخیبر برای مشاوره بهتر با شماره های توی سایت تماس بگیرین

  16. سلام جهت شروع اگه بخوام دستگاه 360 را بردارم وتولید را شروع کنم با خرید کاغذ ولوازم چقدر تقریبا سرمایه لازم هست

    1. سلام وقتتون بخیر برای اعطلا از قیمت مواد اولیه با شماره های تو سایت تماس بگیرین

    1. سلام وقتتون بخیر قالب استاندارش 220 سی سی هست میتونین تعویض قالبم انجام بدین

  17. درودها،به غیر از دستگاه تولید ليوان کاغذی،برای تولید سایر ظروف مانند پیش دستی و…دستگاه دیگری دارید یا با قالب میشه ظروف دیگری هم زد؟باسپاس ازشما

    1. سلام وقتتون بخیر هر دستگاه مختص به یه کار برای راهنمای بیشتر یا با شماره های که تو سایت هستن تماس بگیرین یا مشخصاتتون رو بنویسین همکارام راهنمایتون کنن

  18. سلام ابعاد دستگاه چند متری قیمت از چندتاچنده ایا ارزش داری ادم اون دستگاه بخره کار کنه حالا دستگاه خریدم مشتری کجا پیدا کنم بفروشیم اگر مشتری باشه من دوتا می خریم

    1. سلام وقتتون بخیر ابعاددستگاه دو متر طول یک متر عرض یک متر ارتفاع و یک تون وزن قیمتامون تو سایت هست ما خودمون مشاوره فروش داریم اگه تماس بگیرین همکارامون راهنمایتون میکنن یا مشخصاتتونو بزارین همکارامون راهنمایتون کنن

  19. با سلام و وقت بخیر
    قیمت دستگاه های تولید لیوان کاغذی از 250 میلیون تومان شروع میشود.و فروش فقط نقدی هست.
    از تماس شما با شرکت ایران کاپ متشکر هستیم

  20. سلام میخواستم بدونم اگه دستگاه رو خریدیم مواد اولیه برای تولید لیوان رو از کجا میشه تهیه کرد و روی کاغذها طرح وجود داره؟ و بریده شده و آماده هستند؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدین

    1. سلام وقتتون بخیر از خودمون میتونین تهیه کنین مواد اولیه به صورت چاپ خورده برش خورده خدمتتون میرسه

    1. سلام وقتتون بخیر بله میتونین با شماره تو سایت تماس بگیرین یا مشخصاتتونو ذخیره کنین همکارامون باهاتون تماس بگیرن

  21. سلام
    بازار فروش ظروف کاغذی چطوره ؟
    آیا خریداری برای تولید هست یا خیر ؟

    1. سلام وقتتون بخیر لیوان کاغذی یه چیز مصرفیه همیشه هم بازار فروش داره فروششم راحت

  22. با سلام وخسته نباشید،در این صفحه من کامل خوندم ک نوشته بود اقساط هم دارین،ولی کاربران پرسیدن گفتین نه اقساط نداریم،چطوریه پس ،چرا اول میگین داریم اقساط

  23. باسلام وخسته نباشید
    ایانیاز به جواز از بهداشت یاصنایع غذا یا هر ارگان دیگری دارد

  24. سلام قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی یک بار مصرف . و اصلاعات از سود ماهیانه اش وهزینه سرمایه .راهنمایم کنید ممنون میشم

    1. سلام وقتتون بخیر قیمتامونو تو سایت زدیم میتونین نگاه کنین

  25. سلام وقت بخیر
    همه دستگاه ها توانایی تولید هر سایز از لیوان کاغذی دارند؟

    1. سلام وقتتون بخیر بله قالباشو تعویض کنین هر سایزی مد نظرتون باشه میزنن

  26. سلام خسته نباشید یک سوال دارم در دقیقه شما میگید 50 لیوان تولید میکنه ولی درفیلم ها سرعت دستگاه کم کردید یا نه سرعت دستگاه اینه قیمت دستگاه مدل tl 12/12 چنده فیامسو بگذارید ممنونم ازشما

  27. قیمت دستگاه زدین در سایت متشکر از شما ولی الباقی توضیحات مصرف برق چند آمپر و بعد تولید نحوه بازار یابی ویا خود شرکت خریدار می باشد

    1. سلام
      جهت کسل اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید یا بصورت حضوری به دفتر مرکزی شرکت در تهران مراجعه کنید
      همچنین شرکت طرح خرسد تضمینی محصولات تولیدی شما رو داره

  28. سلام هر دستگاه قابلیت ی سایز رو داره یا با یک دستگاه هم میشه همه سایزها و تولید کرد؟

    1. سلام همه دستگاه قابلیت تغییر سایز دارند.
      و قالب دستگاه باید تعویض بشه تا بتونید سایز های دیگر رو تولید کنید.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =