فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز + لیست قیمت 1401

قبل از خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز حتما با ما همراه باشید در ادامه توضیحات کامل نحوه خرید دستگاه لیوان کاغذی در تبریز را خواهیم گفت. هر روز ممکنه بارها با لیوان کاغذی یکبار مصرف سر و کار داشته باشید، توی کافه ها و رستوران ها یا تولدها و مهمونی های مختلف ممکنه نوشیدنی ها رو توی لیوان های کاغذی سرو کنن، اما احتمالا هیچوقت به فرایند تولید این لیوان های ساده دقت نکرده باشید.

فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز

 

 

تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی از چیزی که فکر می کنید خیلی راحت تره و علاوه بر اون مزایای باورنکردنی داره. این لیوان ها با هزینه و سرمایه اولیه ی کمی تولید می شن و فرایند تولیدشون نیاز به تخصص پیچیده ای نداره، تقاضا برای اون ها در بازار زیاده و مشاغل کوچیک و بزرگ به اونا نیاز دارن، همچنین خانواده های زیادی هم اخیرا برای برگزاری مهمانی ها به استفاده از لیوان های کاغذی رو آوردن. علاوه بر این ها، با افزایش بیماری ها و عارضه های گوناگون اهمیت سلامتی در میان مردم هم بیشتر شده و لیوان های کاغذی به عنوان محصولاتی که برای مصرف نوشیدنی های سرد و گرم مناسب و استاندارد هستن طرفدارهای زیادی پیدا کردن.

برای کسب اطلاعات و جزییات بیشتر از نحوه ی تولید لیوان کاغذی در تبریز و آگاهی از شیوه ی خرید و استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز

درآمد ماهانه ی دستگاه تولید لیوان کاغذی

تولید لیوان کاغذی شغل ظاهرا پیش پا افتاده ای به نظر می رسه اما درآمد شگفت انگیزی از طریق اون می شه به دست آورد. قیمت تولید لیوان کاغذی در تبریز با احتساب هزینه ی برق و اوپراتور بین 150 تا 200 تومان هست و با توجه به تقاضای انبوه برای این محصول می تونید اقدام به تولید تعداد قابل توجهی لیوان کاغذی در ماه کنید و از فروش اون ها پول خوبی به دست بیارید. هزینه ی فروش هر لیوان کاغذی در بازار حدودا 350 تومان هست که سود خوبی از اون حاصل می شه. دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز می تونه تعداد بالایی لیوان کاغذی در مدت زمان کوتاه تولید کنه و منبع درآمد خوبی به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم شما باشه.

در حال حاضر درآمد ماهیانه از یک دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز به طور میانگین حدود 20 میلیون تومان هست. نمایندگی های دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز به شما کمک می کنن بهترین دستگاه رو با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و کسب درآمد از یه شغل پرسود رو تجربه کنید.

خرید دستگاه لیوان کاغذی در تبریز

راحتی کار با دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز

یکی از مزایای مهم دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز طرز استفاده از این دستگاه هست. که می تونید از ما با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و شروع به کسب درآمد از طریق یک شغل بدون دردسر و پرسود کنید.

این دستگاه ها قادر هستن به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار کنند و روش راه اندازی اون ها به قدری ساده هست که با یک بار آموزش توسط کارشناس ها و نمایندگان شرکت به راحتی می تونید شروع به کار کنید و در مدت زمان کمی در این شغل حرفه ای بشید.

 

حداقل 20 متر فضا برای راه اندازی دستگاه لیوان کاغذی در تبریز

معمولا یکی از دغدغه های راه اندازی کسب و کارهای مختلف پیدا کردن مکان مناسب و هزینه های گزاف اجاره هست، خبر خوب اینکه برای تولید لیوان کاغذی نیاز به جای بزرگ و مجزایی ندارید و با قرار دادن دستگاه توی یه فضای 20 متری یا حتی کوچیک تر هم می تونید شروع به کسب درآمد کنید. برای پیدا کردن دستگاه با اندازه و حجم تولید مناسب شرایط شما می تونید به نمایندگی دستگاه های تولید لیوان کاغذی در تبریز یعنی شرکت ما مراجعه کنید.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز

کار با برق خانگی و تک فاز

یکی دیگه از مواردی که تولید لیوان کاغذی در تبریز رو به شغل محبوبی تبدیل کرده، قابلیت استفاده از برق تک فاز خانگی برای کار با دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز هست. شما بدون نیاز به برق صنعتی و سه فاز می تونید به راحتی با راه اندازی دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز در فضاهای مسکونی می تونید از این دستگاه کسب درآمد کنید. اگر برای شروع تمایل به اجاره ی فضای مجزا ندارید می تونید با راه اندازی این دستگاه داخل پارکینگ یا قسمت دیگه ای از محل سکونت تون کار رو شروع کنید.

 سهولت در تامین مواد اولیه

مواد اولیه ی تولید لیوان کاغذی نوعی کاغذ از جنس پلی اتیلن هست که اصطلاحا به نام های استروک و رول کف لیوان شناخته می شه. این مواد در پالت های تعداد بالا از طریق تولید کننده های محصولات پلی اتیلن که تعداد اون ها در ایران کم نیست عرضه می شن و کیفیت و قیمت مناسبی دارن.

 

فروش بسیار راحت لیوان کاغذی

لیوان کاغذی محصول پرمصرفی هست و انواع و اقسام مشاغل برای سرو نوشیدنی به این محصولات نیاز دارن. علاوه بر کافه ها و رستوران ها و محل هایی که در اون ها نوشیدنی سرو می شه، لیوان های کاغذی در ادارات، خانه ها و اماکن عمومی هم کاربرد فراوانی دارن. به همین دلیل بازاریابی برای چنین محصول پرکاربردی اصلا کار سختی نیست و به راحتی بازار فروشش رو پیدا می کنید.

انواع دستگاه لیوان کاغذی در تبریز

قیمت دستگاه لیوان کاغذی در تبریز

دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز با قیمت های متنوعی عرضه می شه که بسته به نوع دستگاه، کیفیت و تجهیزات اون قیمت ها متغیر هستند. قیمت دستگاه لیوان کاغذی در تبریز از 320 میلیون تومان شورع می شه و با توجه به امکانات و سرعت تولید دستگاه می تونید دستگاه تولید لیوان کاغذی مورد نظرتون رو انتخاب کنید و سفارش بدید. البته دستگاه های استوک شرکت ما با قیمت های کمتر هم برای علاقه مندان موجود هست.

تامین انواع مدل های دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز

با توجه به استقبالی که از دستگاه تولید لیوان کاغذی در دنیا شده، شرکت ها و برندهای گوناگون اقدام به تولید و عرضه ی این دستگاه کردن که در میان اون ها مدل های لوژو ، ویکتوری و TL از مطرح ترین سازنده های دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در تبریز هستند. در شرکت ما علاوه بر برندهای خارجی، برندهای ایرانی با کیفیت هم به مشتریان ارائه می شه که بر اساس نیاز و سلیقه می تونید نمونه ی مد نظرتون رو با قیمت عالی خریداری کنید.